Oct 8, 2013

...


Lagu ni buat aku teringat someone.. emm.. Hubungan dua benua yang agak complicated.. Alhamdulillah doa aku Allah makbulkan.. Penyelesaian dan kesudahan yang tak pernah aku sangka.. Perancangan Allah memang terbaik.. Biarlah masa yang menyembuhkan luka ni.. Kadang-kadang aku fikir kenapa lah hidup aku ni sangatlah complicated.. Dan satu kata-kata yang aku selalu pegang..

" Allah akan datangkan pelbagai masalah untuk menjadikan kita kuat "

" Allah juga akan datangkan masalah yang sangat susah supaya kita dapat berfikir bagaimana untuk menjalani dan menguruskan hidup dengan baik "

Moral of the story, kalau duduk oversea jangan nak layan sangat orang asing.. haha nonsense ok.. Aku masih boleh berfikir secara rasional.. hehe.. (^_^)









0 comments:

Post a Comment

© 2011 :: Monolog Sang Hamba ::, AllRightsReserved.